Dikuasakan oleh Blogger.

PLKN 2013

 Jumaat, 3 Ogos 2012

kepada semua yang mangambil SPM tahun ini sudah boleh mula semak PLKN , antara korang nak atau tak kalau sudah dapat nak buat macam mana kan huahuahua( melebih pulak aku ) sebenarnya aku dah cek , dan aku .. ( buat suspen sikit ) bismillahirahmanirahim , alhamdulillah Allah mengabulkan doa ku hehe aku tak dapat yeahhhhh happy + sedih sebab ada kawan-kawan aku yang dapat. okey tak pe aku boleh focus untuk sambung belajar nanti . biasa la tu untuk Remaja seusia aku , belum sepenuhnya matang lagi so aku okey jewhh dapat tak dapat mungkin ini yang terbaik kan kan . kalau nak semak sms macam aku mudah je korang just hantar PLKN SEMAK (NO IC ) hantar ke 15888 . yang dapat tu TAHNIAH aku ucapkan . ada kawan aku yang nak sangat tapi tak dapat . nak buat macam mana kan takde Rezeki , ada jugak yang dapat tapi tak nak haiyaaaa sudah Rezeki meyhh okey lahh sekian lah entry aku untuk hari ni byebye.

0 ulasan:

Catat Ulasan

myhemster :)

hye !! ni hamster kite . . name die cecep !! bgi die makan taw !! click je at at tempat die . . hehe thanks :') na main2 nan die sila kan lahh !!:)

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP