Dikuasakan oleh Blogger.

untuk diri mu yang amat ku cintai :'(

 Rabu, 7 Disember 2011

ya allah, semua ini salah ku , hari ini aku harus kehilangan dia , biar pun sukar , aku harus harungi ini sendiri , kenangan yang pernah terjadi antara aku dan dia itu adalah anugerah mu yang terindah , mengenalinya adalah satu perkenalan yang indah , ku mohon buka pintu hatinya , biar pun sedikit aku bersyukur ya allah . hidup ku kekosongan , pertama kali aku mengenalinya sungguh sukar untuk aku lupakan , kini ,dia sudah tidak mahu menerima aku , hanya cinta dan sayang ku ini yang tinggal , salah ku kali ini membuat dia merasa dia tidak dihargai , maafkan aku , aku cuma tidak mahu dia menyakitkan hati ini lagi , sudah cukup banyak selama ini kami berdua menderita kerana cinta , ku hanya mampu berdoa supaya kami berdua di satukan suatu hari nanti , maafkan segala kesalahan ku yang telah banyak menyakiti mu , semuanya aku lakukan untuk kite berdua , kali ini aku tidak akan mengulangi kesalahan ku lagi , aku tidak mahu bercinta lagi , kecuali jika ditakdirkan kite berdua bersatu kembali , ku ingin kan kebahagian dalam hubungan , ku terima segala keputusanmu , kerana aku yakin keputusanmu adalah keputusan yang terbaik untuk kite berdua , aku hanya mampu berdoa kebahagiaan kamu dan keluarga mu , persahabatan ini ku mohon jangan di putus kan , kerana aku tidak sanggub kehilanggan mu , biar pun air mata ini menitis kerana mu , cinta ini indah buat ku , kau lah teman ku , penghibur ku , suka duka ku hanya kamu , aku tidak pernah membencimu , kerana aku sangat mencintai mu , salam buat keluarga mu , maafkan aku kerana kesalahan ku kali ini , ku mohon jangan buang aku dalam hidup mu . . create by rosmawani :')

3 ulasan:

Rosmawani 7 Disember 2011 2:20 PG  

berakhir segalanya :'(

- nora - aina - 7 Disember 2011 7:24 PG  

cerita kat akak nak sayang ?

Catat Ulasan

myhemster :)

hye !! ni hamster kite . . name die cecep !! bgi die makan taw !! click je at at tempat die . . hehe thanks :') na main2 nan die sila kan lahh !!:)

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP